WYCIECZKA DO BOLESTRASZYC, KALWARII PACŁAWSKIEJ I PRZEMYŚLA

W pierwszy dzień lata, 21 czerwca, wychowankowie Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno – Wychowawczego Caritas w Wysokiej, razem z rodzicami oraz pracownikami, a także podopieczni Niepublicznego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Łańcucie wraz z opiekunem,  uczestniczyli we wspólnej wycieczce do pięknych miejsc naszego województwa.

Naszą turystyczną przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania Arboretum w Bolestraszycach, gdzie podziwialiśmy piękno przyrody w swej letniej odsłonie. Spacerując po ogrodowych alejkach przysłuchiwaliśmy się z uwagą ciekawostkom dotyczącym flory i fauny tego miejsca prezentowanym nam przez Panią Przewodnik. Szczególną radość i mnóstwo wrażeń dostarczył nam pobyt, w specjalnie utworzonym dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, ogrodzie sensualnym (odbieranym  za pomocą zmysłów).

Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni, ruszyliśmy w dalszą drogę – naszym celem: klasztor w Kalwarii Pacławskiej zwanej Jasną Górą Podkarpacia, gdzie u stóp Matki Bożej Słuchającej Pani Kalwaryjskiej, dziękowaliśmy za cały kończący się rok szkolny i katechetyczny, podczas Mszy Świętej, którą sprawował i Słowo Boże wygłosił ks. Paweł Konieczny – zastępca Dyrektora Caritas Archidiecezji Przemyskiej.

W drodze powrotnej do domu zatrzymaliśmy się w Przemyślu, gdzie w restauracji „Perła Przemyśla” zjedliśmy pyszny obiad i chwilę odpoczęliśmy.

Nasza wycieczka była udana. Zrobiliśmy dużo zdjęć, dopisała pogoda oraz dobry humor.

Dziękujemy  serdecznie wszystkim, którzy przyczynili się  do świetnej organizacji  wyjazdu – Wychowawcom, Rodzicom, Opiekunom, Pani Pielęgniarce, Panom Kierowcom, młodzieży z NMOW w Łańcucie wraz z opiekunem – p. Eweliną,  a także  Pani Dyrektor naszego Ośrodka, która umożliwiła nam tę wycieczkę.

Z niecierpliwością czekamy na kolejny wyjazd!